De Contactcenter Headset Special

QD of USB

We zien in callcenters twee soorten aansluitingen van headsets. USB en Quick Disconnect of kortweg QD. USB is ideaal voor contactcenters die werken met softphone applicaties van bijvoorbeeld Genesys of Microsoft terwijl Quick Disconnect meer wordt toegepast in contactcenters met bureautelefoons van bijvoorbeeld Avaya of Polycom. Let er bij QD wel op dat je de juiste aansluitkabel aanschaft.

Nils, TelecomHunter's Support Hero Presenteert

Maar welke headset past het beste bij jou? In deze video bespreken we een USB en een QD headset die zowel in mono als duo beschikbaar. De prijzen van deze modellen varieren tussen de € 60,00 en € 75,00 exclusief btw.

Als je regelmatig agents wilt bijschakelen tijdens piekuren, zijn USB headsets ideaal. Je agents kunnen deze namelijk op iedere gewenste locatie aansluiten op hun laptop en direct aan het werk.

De Plantronics Blackwire 5220 is een comfortabele USB headset met twee oorschelpen. Ideaal dus om ongestoord je telefoongesprekken te voeren. De zachte oorschelpen geven de headset een hoog draagcomfort en de bediening in de kabel geven je maximale controle tijdens je gesprek. Wil je nou liever een oor vrij hebben? Kies dan voor de Plantronics Blackwire 5210. Dezelfde headset maar dan met één oorschelp.

Callcenters met bureautelefoons kiezen voor QD. Hierbij hebben alle agents een eigen headset die ze eenvoudig en snel aansluiten op de plek waar ze die dag werken. De flexibele, zachte oorschelpen geven de Plantronics EncorePro 520 een hoog draagcomfort voor dagelijks gebruik.

Doordat de microfoon zowel naar links als naar rechts te draaien is, kan de oorschelp mét microfoon op beide oren gedragen worden. Ook voor deze headset is er een optie met één oorschelp. Dit is de Plantronics EncorePro 510. Zo kies je altijd de headset die het beste past bij jouw agents.

Wil je meer weten of direct één van de besproken USB en Quick Disconnect headsets bestellen? Klik dan op een van de links of neem contact met ons op.