Winkelwagen

Persoonlijk advies

088 - 7463 444

Veelgestelde vragen

Telecom Hunter verzendt de meeste bestellingen met DHL Parcel. Na betaling verschepen wij de bestelling en voorzien wij u van een DHL tracking link met gedetailleerde Track & Trace informatie en een geschatte leverdatum. U kunt deze tracking informatie direct raadplegen, echter zal de eerste update vaak pas later op de dag zichtbaar zijn. Wanneer u op werkdagen voor 17:00 besteld zal uw pakket, mits voorradig, op de volgend werkdag worden afgeleverd.

Telecom Hunter verzendt elke bestelling met DHL Parcel of DHL Express, afhankelijk van uw eigen verzendvoorkeuren. Beide leveringsopties omvatten standaard pakketverzekering door DHL, die een aankoopwaarde tot € 500 vergoed bij vermissing of schade.

Telecom Hunter geeft 1 jaar garantie op alle producten. In geval van defect of andere problemen kunt u aanspraak maken op garantie. De telecom hardware moet bewezen bij Telecom Hunter zijn aangekocht en moet binnen de garantieperiode van 1 jaar worden geretourneerd of gerapporteerd, onder vermelding van uw ordergegevens.

Telecom Hunter biedt garantie op alle producten, wat betekent dat u vervanging krijgt wanneer één van uw bestelde producten defect blijkt te zijn. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op onder vermelding van uw order informatie om het defect te melden. Dan zullen wij zorgdragen voor een passende oplossing.

Ja, dit is mogelijk binnen 14 dagen. U moet uw retourpakket bij onze klantenservice per e-mail registreren. De producten dienen in absolute nieuwstaat te verkeren, inclusief de originele, onbeschadigde doos en zonder enige firmwarewijzigingen. Wij zullen u voorzien van ons antwoord nummer zodat u uw bestelling kosteloos kan retourneren.

Wanneer Telecom Hunter uw retourpakket ontvangt, sturen wij u zo spoedig mogelijk per email een bevestiging. Hoe lang dit duurt hangt af van uw locatie, verzendtijd en datum. Zorg ervoor dat uw retourzending orderinformatie of een factuurkopie bevat.

Wanneer Telecom Hunter uw retourpakket heeft ontvangen, wordt het uitstaande bedrag binnen 5 werkdagen terugbetaald. Het terug te storten bedrag wordt terugbetaald op dezelfde manier waarop de bestelling aanvankelijk betaald werd. Dit houdt in dat wij bijvoorbeeld een PayPal betaling niet naar uw bankrekening terugstorten, maar naar uw PayPal account.

Telecom Hunter’s betalingssysteem ondersteunt veel wereldwijde betaalmethoden. Inclusief: IDEAL, Bankoverschrijving, Maestro, Mastercard, VISA en PayPal.

Het is mogelijk om op factuur te bestellen en vervolgens achteraf te betalen per bankoverboeking bij Telecom Hunter. Wij zullen echter voor nieuwe klanten een kredietwaardigheid controle uitvoeren. Ook is het mogelijk ons een Purchase Order te zenden in het format van uw eigen onderneming.

Bedrijf of instelling?

Bedrijf of instelling?

Bedrijf of instelling? Kunt u als bedrijf of instelling géén online bestelling plaatsen, stuur dan uw PO / inkooporder per e-mail naar Sales@TelecomHunter.n of per post naar Postbus 1165. U ontvangt een factuur na levering van de artikelen. Klik hier voor onze volledige bedrijfsgegevens.

Weet wat u koopt

Weet wat u koopt

Voor het aansluiten van onze producten is doorgaans enige technische kennis vereist. Twijfelt u of dit product geschikt is voor uw systeem, neemt u dan eerst contact met ons op. TelecomHunter is niet verantwoordelijk voor ondeugdelijk gebruik en/of installatie / configuratie van de geleverde producten.

Persoonlijk Advies

Telefoon: 088 - 7463 444

Onze medewerkers geven u ook graag persoonlijk advies. De adviseurs staan u van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur telefonisch ter beschikking. Het is uiteraard ook mogelijk om een afspraak te maken met een van onze Account Managers.